بنظر من کوئنتین تارانتینو یکی از بهترین و برترین کارگردان های تاریخ سینما هست یکی از دلایلی که باعث میشه تارانتینو رو خیلی دوست داشته باشم مولفه های خفن و اختصاصی خودشه مثل خون ریزی و درگیری های شدید وجود رگه های طنز و پاها و کفش هاو....
کریستوفر نولان کارگردان خیلی خوبیه ولی در اون حدی نشده که یه عده میگن بهترین کارگردان تاریخ هست. رتبه بندی من از آثار نولان به شکل زیر هست دو فیلم اول شاهکار های نولان هستند و لیاقت امتیاز کامل رو دارند بقیه فیلم ها هم نمره شون بین ۵ تا ۷ میتونه باشه