ورود
سینما و تلویزیون
تلویزیون
سریالهای در حال پخش
برنامههای در حال پخش
بهترین سریالهای ایرانی
بهترین برنامههای تلویزیونی
سریالهای شبکه آیفیلم
جدول پخش
سینما
فیلمهای در حال اکران
به زودی در سینمای ایران
بهترین فیلمهای ایرانی
داغترین آثار
جدول فروش
نمایش خانگی
جدیدترین آثار نمایش خانگی
به زودی در نمایش خانگی
سینما و تلویزیون جهان
روی پرده هالیوود
به زودی در سینماهای آمریکا
سریالهای خارجی در حال پخش
بهترین فیلمهای خارجی
بهترین سریالهای خارجی
لیست 250 فیلم برتر IMDb
تحریریه
خبر
اخبار روز
اخبار اینستاگرامی
اخبار آثار در حال ساخت
تحلیل و گزارش
ترین ها
گزارش
VOD
معرفی فیلم
مطبوعات
نگاه مردم
نقد و بررسی
نقد فیلم ایرانی
نقد سریال ایرانی
نقد برنامههای تلویزیون
نقد فیلم خارجی
نقد سریال خارجی
لیست پیشنهادی
لیست معرفی هنرمندان
لیست معرفی آثار
گالری
گالری ویدئو
آخرین ویدئوها
ویدئوهای سینما
ویدئوهای تلویزیون
ویدئوهای هنرمندان
ویدئوهای اختصاصی
گالری عکس
آخرین عکسهای خارجی
گالری عکس فیلمهای روی پرده
گالری عکس آثار نمایش خانگی
گالری عکس سریالهای روی آنتن
گالری عکس هنرمندان محبوب
هنرمندان
هنرمندان ایرانی
داغترین هنرمندان
بیوگرافی بازیگران ایرانی
هنرمندان روی پرده
هنرمندان روی آنتن
هنرمندان نمایش خانگی
هنرمندان ایرانی متولد امروز
هنرمندان خارجی
داغترین هنرمندان خارجی
بیوگرافی بازیگران خارجی
هنرمندان خارجی روی پرده
هنرمندان خارجی روی آنتن
هنرمندان خارجی متولد امروز
اینستاگرام هنرمندان
جدیدترین پست ها
محبوبترین بازیگران ایرانی اینستاگرام
جشنواره
کاربران
رتبهبندی کاربران
برترین کاربران کل
برترین کاربران هفته
بررسی
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیهای هفته
محبوبترین بررسیهای کل
لیست
جدیدترین لیستها
محبوبترین لیستهای هفته
محبوبترین لیستهای کل
منظوم حرفهای
ورود
عضو منظوم نیستید؟
ثبت نام
کنید.
همه
هنرمندان
سریال ها
فیلم های سینمایی
جستوجوی پیشرفته »
دیدن تمام نتایج برای
""
»
علی
دنبالکنندگان
0
دنبال میکند
0
دنبال میکنید
دنبال کردن
دنبال نکردن
عضویت از فروردین 1397
ستاره
22
بررسی
11
لیست
0
مشارکت
0
لایک
50
پروفایل
فعالیتها
فیلمها
بررسیها
مشارکت
لیستها
پسندها
شبکه
مرتبسازی بر اساس: پربحثترین نظرات
×
بررسی
نظرات
لیست
فیلتر:
مرتبسازی بر اساس
جدیدترین نظرات
محبوبترین نظرات
پربحثترین نظرات
فیلتر نظرات
بررسی
لیست
هنرمند
خبر
نقد
اعمال
خبر
|
درگیری جدید کیهان و حمید فرخ ...
|
ترنم.ر
1397/05/21
کاربر محترم پرسپولیس که گفتید هرکی روحیشو با نخندیدن ببازه کمدین نیست ، باید خدمتتون عرض کنم که اگه قرار بود شرکت کنندگان بی نقص باشن چرا براشون مربی گذاشتند؟؟؟؟
اگه قرار بود خودشون از اول همه چیز رو بلد باشن دیگه واسه چی وارد مسابقه شدن و تو شرایطی برای یاد گرفتن قرار گرفتن؟؟؟
امیرحسین غیاثی،محمدجوادرضایی و خیلیای دیگه کلیی ایراد اولش داشتن ولی مربیشون باهاشون کار کرد و حل شد...
رضا نظری لحنش ایراد داشت،مربیش باهاش کار کرد تو استنداپ بعدیش لحنش درست شد...
پس اینجا جای پیشرفته... مربی با بچه ها کار میکنه که ضعفاشون رفع شه.... تقصیر وحید رحیمیان نیست که مربیش باهاش کار نکرده و استرسش روش مونده.... که مربیش بهش نگفته این کارو کن اونکارو کن تا استرست رفع شه...هرچی باشه آییش پیشکسوته میتونست تجربیاتشو در اختیارش بذاره تا استفاده کنه و استرسش رفع شه...
استنداپ کمدین کسیه که بلد باشه متن بنویسه،بلد باشه هرشخصیتی رو بازی کنه ،ریتم داشته باشه،و بقیه مسائل روحی و استرس برای همهههههههه بلاا استثنا هست. بعضیا استرسو تو خودشون میکشن ولی بعضیا باید بقیه کمکشون کنن که کسی کمک وحید نکرد.
حالا هرکی با حرف من موافقه لایک کنه.
6
لایک
خبر
|
درگیری جدید کیهان و حمید فرخ ...
|
آرتاس منتیل
1397/05/23
به بحثی هستش به اسم نفوذ !
یه سوال ! شما یه جا دارید کاسبی میکنید و حسابی از توش نون در میارید ! بعد یه نفر کاملا جدید میاد و میکشه زیر همه کاسبیتون و همه جوره نونتونو آجر میکنه ! آیا دست روی دست میذارید ؟!؟ آیا تمام سعی و تلاشون خراب کردن اون طرف نمیشه ؟ آیا تمام انرژیتون رو واسه اینکه اون خراب بشه و شما دوباره به نون و نوا برسید انجام نمیدید ؟
............
احمدی نژاد از سمت اصول گرا ها اومد بالا ! برید لیست اصولگرا هارو ببینید اون زمان کیا بودن ! اصلا یه اسمایی میبینه آدم شاخ در میاره ! هاشمی رفسنجانی !
بعد همین احمدی نژاد میاد میکشه زیر اصلاحات ! یعنی خاتمی !!!!!!!
بعد تو دولتش نوآوری میکنه از اصلاحات هم استفاده میکنه ! یعنی نصف اصولگرا نصف اصلاحات ! (جون هایی که فکر میکرد خوب کار میکنن) ! بعد چی میشه ؟ طبق گفته خود کله گنده های اصول گرا ، ای بابا که احمدی نژاد کلا بازی رو رعایت نکرد و از طرف ما اومد بالا و حالا نون خودمون رو هم آجر کرده و از اون طرف هم که اصلاحات رو کشید زیرش ! چی میشه بنظرتون ؟ چپ و راست بیخیال وای میسن ؟ یعنی از افرادشون تو کابینه این آدم نمیفرستن یا رای افراد کابینه رو نمیزنن ؟ یا حتی اینکه با قدرت از اول انقلابشون نمیتونن تو کار احمدی نژاد اختلال ایجاد کنن؟ شما برو ببین زمان احمدی نژاد 100 تا تک تومن چیزی بالا پایین میشد هم چپی ها (کیهان و امثالهم) و هم راستی ها (شرق و امثالهم) تو روزنامه و رسانه و مجلس جرش میدادن احمدی نژاد رو ! الان چی ؟ تو یه روز دلار 2 هزار تومن و سکه 1 میلیون گرون شد ! هیچ احدی صداش در نیومد ! دریای خزر رو دادن رفت و هیچ احدی صداش در نمیاد و ...
بخوام صحبت کنم بحث خیلی زیاده !
آره احمدی نژاد اشتباه کرد، خیلی هم اشتباه کرد، اشتباه کرد که به یه عدده اعتماد کرد، اشتباه کرد آقا جان من ! احمدی نژاد هم انسانه مثل ما ! خطا قطعا داشته ! ولی وجدانن ببینید که چقدر واسه مملکت زحمت کشید و با نظام سرمایه داری جنگید !
قطعا خانم بیات که از قشر مفره و بی دغدغه و به اصطلاح خودشون مارک باز هستن، جز دغدغه آزادی و خوشگذارنی بیشتر ندارند و کارهای احمدی نژآد چیپ و کارای روحانی واسشون جذابه !
وجدان داشته باشی و بس !
2
لایک
خبر
|
ماجرای دیویدیهای 10 هزار ت...
|
آرتاس منتیل
1397/06/08
طاها و امیر عزیز ! صحبت هاتون قابل تامله ولی ولی ولی خییییییلی غیر تخصصیه !
عذر میخوام که میگما ! آقا برید یکم تحلیل اقتصادی از وضع این دو نفر بخونید ! اینقدر رو حرف های عوامل صحبت نکنید !
ببینید کی گفته 4 سال اول روحانی خوب بود ؟! 4 سالی که روحانی تورم رو با رکود نگه داشت ! میدونید یعنی چی ؟یعنی وقتی نبض بازار رو به سمتی ببرن که خرید و فروش نشه قطعا گرانی هم نخواهد بود ! قشنگ تحلیل میکنم دقت کنید !
روحانی اومد سود بانکی رو زیاد کرد، همه پولا بره بانک و خرید و فروشی نشه ! مردم همه دنبال پول گنده بودن تا بذارن بانک و سود بگیرن 22% ! کسی اصلا کار نمیکرد، خرید و فروش نمیکرد ! حالا این 22% چیه!؟ یک مشت عدد ! پول بدون پشتبانه ! پول یعنی رسیده طلاه ! یعنی وقتی 100 میلیون دولت پول چاپ میکنه باید 100 میلیون طلا داشته باشه ! اما دولت همینجوری پول چاپ کرد و سود داد به مردم ! به صورتی که نقدینگی مردم از زمان احمدی نژاد که 250 میلیارد بود تو زمان روحانی به 2000 میلیارد رسید ! میفهمید نقدینگی 8 برابر شدن یعنی چی ؟ فاجعه ! حالا ملت هم میگن به به چه چه چه خوب تورم رو نگه داشته ! حالا این آب پشت صد جمع شده بود و این صد لبریز شد ! و ترکید ! این گرونی الان وااسه همین دلایل اوله ! چون اولا 22% سود بانکی رو کم کردن و همه پول هاشونو برداشتن که استفاده کنن ! دولت از قصد نیاز داشت این بدهکاری رو به من جبران کنه ! چجوری ؟ با افزایش قیمت دلار و طلا ! بله ! حیلگری روحانی و خیانتش به مردم یعنی این ! شما ببین 70% 80% کارخونه های ما تو 4 سال اول تعطیل شد ! چرا ؟ واسه اینکه تولید درسته خوبه ولی کمی هزینه داره که در دراز مدت جواب میده ! روحانی واسه اینکه پز دولتش رو بده و احمدی نژاد رو خراب کنه و تورم رو کنترل کنه تولید داخلی رو فدا کرد و دست به واردات زد ! همه چیز شد وارداتی و تولید داخلی شکست خورد ! حالا بعد از 5 سال زندگی مردم شده وابسته ! همه چیزمون شده وارداتی ! دلاری ! شما زندگی الانتونو با 5 سال پیش مقایسه کنید ! ببینید چقدر جنس وارداتی تو زندگیتون وارد شده ! مرد حسابی تا سنگ پا و چوب بستنی و کود انسانی رو هم وارد کرد این بیشرف ! نتیجش میشه همین ! یک زندگی وابسته به دلار و خارج از کشور که این همه فشار بهمون داره وارد میشه !
شاید بگم این 1% حرفایی که میدونم هم نیست ولی این حرفهای بچگانه سطحی رو بذارید کنار ! روحانی خائن به دنیای اسلام و تشیع بود نه تنها ایران !
4
لایک
خبر
|
اولین قسمت «خندوانه» امشب با ...
|
پرسا صادقی
1397/02/26
مهمان امشب کیه ؟؟؟
1
لایک
خبر
|
درگیری جدید کیهان و حمید فرخ ...
|
امیر نوربخش
1397/05/23
درسته مقام اول کشور روحانی نیست ولی رئیس جمهور که هست هر مسعله ای میشه یه سری افراد میان میگن این ربطی به روحانی نداره یا روحانی هیچ تقصیری توی این اوضاع نداره !!! اگه اینطوری پس دقیقا رئیس جمهور نقش چیه ؟؟؟ واسه چی رئیس جمهور داریم ما ؟؟؟ یکم منطقی حرف بزنین درسته روحانی تنها گند نزده و یه نفر دیگه هم باهاش بوده و اون نقشش خیلی خیلی زیاده ولی بهرحال روحانی گند زده بدم زده !!! همیشه اشتباهامونو قبول کنیم واقعا دوره ی اولی که روحانی بود خیلیا میگفتن روحانی فلانکارو کرد عجب رئیس جمهوریه !!! ولی همینا دوساله میگن روحانی تصمیم نمیگیره !!! بجای اینکه پشت هم باشیم و به اینا نشون بدیم دیگه ساکت نمیمونیم جلوی ظلمشون دنبال انداختن تقصیر رو دوش بقیه هستیم بخدا اینا همشون مثله همن از نفر اول بگیر تا نماینده و رئیس شورا و اینا
بجای حماقت دنبال راهکار باشیم
7
لایک
خبر
|
سریال مازیار میری زودتر از آن...
|
حمیدرضا
1397/02/23
یعنی چی آخه مسخره بازی که سکانس هارو تو اینستا پخش میکنن قانون خوب و بد بالاخره قانون هست یا نه تلویزیون به عنوان صاحب کار چرا از این ها شکایت نمیکنه؟
1
لایک
خبر
|
درگیری جدید کیهان و حمید فرخ ...
|
یونس
1397/05/23
به پیر به پیغمبر نباید از میون بد و بدتر انتخاب کرد و انتخاب غلط ترین راه برای ادامه دادنه!!!
کلا اساس این منطق غلطه چون یه سری معیار هاشون فرق داره و بعضی بد رو رئیسی میدونن و بدتر رو روحانی و بعضی هم بالعکس!!!
همین انتخابات غلط ما موجب شده تا تن بدیم به این ظلم و فساد!!!
خانم بیات اولویت مردم ما به خدا آزادی نیست بلکه اولویت ما نون هست ، درست شدن اقتصاد بد هست!!! فقط به خودتون نگاه نکنید و دور و اطرافیانتون رو هم ببینید که همین انتخابات غلط امثال مثل شما باعث شده تا حال و روزمون اینی بشه که هست!!!
شما خودتون اگر در فقر زندگی میکردید اولویت رو میدادید به زندگی کردن یا آزادی؟؟؟؟
آزادی خیلی خیلی خوبه اما نیاز حال جامعه ما نیست!!!
الان حتما میگید اولویت من به عنوان شهروندی که پولداره آزادی هست!! نه خیر نباید از دید فردی به این قضیه نگاه کنید چون که تصمیمات غلط شما موجب شده که همین مسائل پیش بیاد!!!
6
لایک
خبر
|
سریال مازیار میری زودتر از آن...
|
صالح داورزنی
1397/02/23
حالا رقص اقای دلاوری چه نکته مثبت و اموزنده داشته که اینجوری هنرمندان گرامی رو ازرده خاطر کرده سریال هیئت مدیر کلا سریالی ضعیفی بود و عدم یا پخش رقض بازیگرش نمی تونه ضعف این سریال رو بپوشونه
3
لایک
خبر
|
پست های هنرمندان به مناسبت آز...
|
آرتاس منتیل
1397/03/07
اینکه برگردید عقب و دوباره به روحانی رای میدید مصداق همون زمین خوردن و سینه خیز رفتنه !
میگن طرف داشته میرفته خونشون، زمین میخوره، واسه اینکه ضایع نشه تا خونشون سینه خیز میره !
دیگه روحانی چیکار باید میکرد که نکرد این 5 سال ، رو به سقوط بوده باشیم ! چه فرهنگی، چه اقتصادی و چه سیاسی ...
لج بازی کار کودکان است و بس.
3
لایک
خبر
|
پست های هنرمندان به مناسبت آز...
|
آرتاس منتیل
1397/03/07
میگم که شما هیچ وقت از دیدگاه من به مباحث نگاه نمیکنید. فکر میکنید که هرکسی پرسپولیسی نباشه، استقلالیه ! یا مباحث و نواقص قوه قضاییه رو با همه مباحث حکومتی و دولتی و فرهنگی قاطی میکنید. عذرمیخوام ولی یه جور #آمد_نیوز_طور به مباحث نگاه میکنید، و ...
کاش اینقدر که ارگان های دیگه و حوادث کشور رو بررسی میکنید، به وعده های 5ساله آقای روحانی همرو تو کاغذ بنویسی، بعد ببینی کدوم عملی شده یا خیر ! یا نه حتی ! برگردید به گذشته انقلاب این مرز و بوم، جناح هارو بشناسید، ببینید کیا 180 حرف هاشون فرق کرده، ببینید کیا رفتارشون تو گذشته مناقض حرف های الانشونه ! ببینید کیا تو گذشته چیکارا کردن که تنفر و جریانی به وجود بیاد ضد انقلاب و الان فاز اپوزوسیون و روشن فکری بگیرن برای همین جریان که مقصر اصلی خودشون بودن و ...
رو اشخاص , کلید واژه ها جناح ها همه و همه دقیق مطالعه کن برادر گل من
2
لایک
مشاهده نظرات بیشتر
بیوگرافی علی
علی هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستارهها
22
دنبالکنندگان
فعالیتهای اخیر
علی
بررسی
امیر نوربخش
را پسندید.
1398/03/19
علی
بررسی
دارا
را پسندید.
1398/03/19
علی
بررسی
راد شهبازی
را پسندید.
1398/02/16
علی
به سریال تلویزیونی
گسل
، 9 ستاره داد.
1398/02/11
علی
بررسی
راد شهبازی
را پسندید.
1398/01/13
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید!
به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
https://www.manzoom.ir/invite/u/
کپی
تلگرام
توییتر
واتساپ
لیست افراد
اگه قرار بود خودشون از اول همه چیز رو بلد باشن دیگه واسه چی وارد مسابقه شدن و تو شرایطی برای یاد گرفتن قرار گرفتن؟؟؟
امیرحسین غیاثی،محمدجوادرضایی و خیلیای دیگه کلیی ایراد اولش داشتن ولی مربیشون باهاشون کار کرد و حل شد...
رضا نظری لحنش ایراد داشت،مربیش باهاش کار کرد تو استنداپ بعدیش لحنش درست شد...
پس اینجا جای پیشرفته... مربی با بچه ها کار میکنه که ضعفاشون رفع شه.... تقصیر وحید رحیمیان نیست که مربیش باهاش کار نکرده و استرسش روش مونده.... که مربیش بهش نگفته این کارو کن اونکارو کن تا استرست رفع شه...هرچی باشه آییش پیشکسوته میتونست تجربیاتشو در اختیارش بذاره تا استفاده کنه و استرسش رفع شه...
استنداپ کمدین کسیه که بلد باشه متن بنویسه،بلد باشه هرشخصیتی رو بازی کنه ،ریتم داشته باشه،و بقیه مسائل روحی و استرس برای همهههههههه بلاا استثنا هست. بعضیا استرسو تو خودشون میکشن ولی بعضیا باید بقیه کمکشون کنن که کسی کمک وحید نکرد.
حالا هرکی با حرف من موافقه لایک کنه.