فیلمای طنز رو بیشتر دوست دارم از سریال های شبهای برره و پاورچین و ساختمان پزشکان سه در چهار و مرد هزار چهره خوشم میاداز بین بازیگرا اقای مهران مدیری رو دوست دارم و فقط دلم میخواد از بین این همه بازیگر ایشون رو ببینم سعی میکنم منطقی نظر بدم عاشق سینمام
فقط با کیهان مخالفم . کیهان بازم الکی جبهه گرفته. این شرکت کنندگان استعداد ندارند؟؟دیگه اینکه حداقل به هممون ثابت شده که هرکدوم در یه شاخه ای و به سبک و شکل خودشون توانایی دارند . داورهاهم که تا الان کم نذاشتن.مثالش اشکان خطیبیه که انقدر روی استنداپ کمدی تسلط داره و بقیه هم واقعا خوب عمل کردن تقریبااا بجز یه مواقعی. و بازم نظرم رو میگم که آیت بی غم از شوخی های دیگرکمدین ها استفاده کرد و اگرم خندیدیم به استعداد های بقیه خندیدیم و از خودش هیچچ ایده ای نداشت.متن هم که با تمام بی محتواییش نوشته ی دیگران بود و او فقط حفظ کرده بود و این توجه نکردن به متن هیچی جز احترام نذاشتن به بیننده ای که وقتشو میذاره و حتیییی به خودش که این فرصت رو قدر نمیدونه نیست.
امیدوارم خندوانه اشکالاتش رو رفع کنه چون میدونیم که بی نظیره و باید بهش فرصت داد.