ورود
سینما و تلویزیون
تلویزیون
سریالهای در حال پخش
برنامههای در حال پخش
بهترین سریالهای ایرانی
بهترین برنامههای تلویزیونی
سریالهای شبکه آیفیلم
جدول پخش
سینما
فیلمهای در حال اکران
به زودی در سینمای ایران
بهترین فیلمهای ایرانی
داغترین آثار
جدول فروش
نمایش خانگی
جدیدترین آثار نمایش خانگی
به زودی در نمایش خانگی
سینما و تلویزیون جهان
روی پرده هالیوود
به زودی در سینماهای آمریکا
سریالهای خارجی در حال پخش
بهترین فیلمهای خارجی
بهترین سریالهای خارجی
لیست 250 فیلم برتر IMDb
تحریریه
خبر
اخبار روز
اخبار اینستاگرامی
اخبار آثار در حال ساخت
تحلیل و گزارش
ترین ها
گزارش
VOD
معرفی فیلم
مطبوعات
نگاه مردم
نقد و بررسی
نقد فیلم ایرانی
نقد سریال ایرانی
نقد برنامههای تلویزیون
نقد فیلم خارجی
نقد سریال خارجی
لیست پیشنهادی
لیست معرفی هنرمندان
لیست معرفی آثار
گالری
گالری ویدئو
آخرین ویدئوها
ویدئوهای سینما
ویدئوهای تلویزیون
ویدئوهای هنرمندان
ویدئوهای اختصاصی
گالری عکس
آخرین عکسهای خارجی
گالری عکس فیلمهای روی پرده
گالری عکس آثار نمایش خانگی
گالری عکس سریالهای روی آنتن
گالری عکس هنرمندان محبوب
هنرمندان
هنرمندان ایرانی
داغترین هنرمندان
بیوگرافی بازیگران ایرانی
هنرمندان روی پرده
هنرمندان روی آنتن
هنرمندان نمایش خانگی
هنرمندان ایرانی متولد امروز
هنرمندان خارجی
داغترین هنرمندان خارجی
بیوگرافی بازیگران خارجی
هنرمندان خارجی روی پرده
هنرمندان خارجی روی آنتن
هنرمندان خارجی متولد امروز
اینستاگرام هنرمندان
جدیدترین پست ها
محبوبترین بازیگران ایرانی اینستاگرام
جشنواره
کاربران
رتبهبندی کاربران
برترین کاربران کل
برترین کاربران هفته
بررسی
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیهای هفته
محبوبترین بررسیهای کل
لیست
جدیدترین لیستها
محبوبترین لیستهای هفته
محبوبترین لیستهای کل
منظوم حرفهای
ورود
عضو منظوم نیستید؟
ثبت نام
کنید.
همه
هنرمندان
سریال ها
فیلم های سینمایی
جستوجوی پیشرفته »
دیدن تمام نتایج برای
""
»
مجتبی پازوکی
دنبالکنندگان
0
دنبال میکند
0
دنبال میکنید
دنبال کردن
دنبال نکردن
عضویت از آبان 1395
ستاره
83
بررسی
5
لیست
0
مشارکت
0
لایک
1
پروفایل
فعالیتها
فیلمها
بررسیها
مشارکت
لیستها
پسندها
شبکه
بررسی
نظرات
لیست
فیلتر:
مرتبسازی بر اساس
جدیدترین نظرات
محبوبترین نظرات
پربحثترین نظرات
فیلتر نظرات
بررسی
لیست
هنرمند
خبر
نقد
اعمال
اثر
|
خوب بد جلف
|
حامد عابدی
1395/12/04
اره همه سوپریا دارن
2
لایک
اثر
|
معمای شاه
|
مهدی قربانی
1395/08/20
شاه دشمن ما نبوده ، شاه مملکتمون بوده
دشمن این آخوندای کثافتن که مملکتو به گه کشیدن
3
لایک
نقد
|
Excuse’ moi نقد مسعود فراستی ...
|
یـــہ بــنده خــدآ
1395/07/19
توهم نزدی؟(خطاب به اون قسمت که گفتی خیلی خوبه)
2
لایک
نقد
|
Excuse’ moi نقد مسعود فراستی ...
|
*بابک*
1395/07/13
متاسفانه این اقا فقط ادای منتقدها رو در میاره و چیزی از نقد نمیدونه،،تنها به دنبال تخریب فیلم یا کارگردانش هست بدون اینکه کسی از عوامل فیلم بتونه از فیلم ساخته شدش دفاع کنه...حتی احترام به عوامل فیلم رو در صحبتهاش رعایت نمیکنه پس صحبت دیگه ای نمیمونه......در ضمن نمیدونم چرا جناب فراستی و افخمی انقدر روی فروشنده زووم کردند؟ تنها دلیلش میتونه به حسادت ایرانی از موفقیت برادر خودش!برگرده
5
لایک
نقد
|
Excuse’ moi نقد مسعود فراستی ...
|
پوریا روان خواه
1395/07/12
متاسفانه جناب فراستی حتی قواعد نقد نویسی رو هم بلد نیست
3
لایک
نقد
|
Excuse’ moi نقد مسعود فراستی ...
|
بابک
1395/07/09
قطعا بهترین نقد نیست چون یه نقد تعصبی هست
بعضی جاهای نقد کاملا درست و به جا هست
اما خیلی جاها، مشکلی هست که خود فراستی داره، و این که کلا سینمای مدرن بدش میاد
"دوربین روی کول با لرزشهای شدید، عماد را در راه پلهها دنبال میکند. این دوربین- که گویی در گهوارهای در حال حرکت است- اجازه نمیدهد تمرکزی داشته باشیم و صحنه را درست نظاره کنیم. حس تنش و اضطراب را نیز زایل میکند"
خودتون قضاوت کنید جمله بالا رو، فراستی رو یه سری چیزها حکم قطعی صادر میکنه، دوربین روی دست تو شاهکارهای سینمایی هم میگه بی سوادی کارگردان، در حالی که تو سینمای امروز قطعا دینامیک بالای دوربین روی دست تاثیر بسیاری برای افزایش تنش و درگیر کردن ذهن مخاطب داره
قسمت دیگه حرف های فراستی
"غافلگیری از بین میرفت، اما در عوض ما از عماد جلو میافتادیم و "چه" حل میشد و "چگونه" مطرح. آن وقت تعلیق میتوانست به جای غافلگیری شکل بگیرد. البته تعلیق که جوهر سینما– و درام– است بلدی میخواهد و کار هر کسی نیست"
مشکل این جاست که تنها متر فراستی هیچکاکه، رو همین حساب به فیلم شاهکار "12 مرد خشمگین"
نمره صفر میده، و به فیلم کوچه بی نام نمره بالاتری میده!!!! چرا؟ چون که به طبق فرمولی که فراستی چیده، 12 مرد خشمگین تعلیق نداره، غافلگیری داره، پس فیلم بدیه... رو همین منطق خشکش هم به به فیلم های شاهکار نولان و تارانتینو، که همه منتقدهای با سواد دنیا قبولش دارن، میگه آشغال...
بعد فکر میکنه فرهادی کارگردان بی سوادیه که فقط چون نیش و کنایه میزنه به شرایط اجتماعی ایران و به زعم خودش سیاه نمایی ایران رو کرده، پس بهش جایزه میدن، با خودش هم فکر نمیکنه، نولان و تارانتینو هم سیاه نمایی ایران رو کردن مگه که فیلم هاشون تو دنیا بازخورد مثبت داره، ولیفر خودش اونا رو بی سواد خطاب میکنه؟ مگه فیلم ساز سیاه نما کم تو ایران داریم؟ چرا به اونا جایزه نمیدن؟
2
لایک
بیوگرافی مجتبی پازوکی
مجتبی پازوکی هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستارهها
83
دنبالکنندگان
فعالیتهای اخیر
مجتبی پازوکی
شماره تلفن خود را تایید کرد.
1399/03/19
مجتبی پازوکی
به سریال تلویزیونی
خوشرکاب
، 1 ستاره داد.
1396/01/26
مجتبی پازوکی
سریال تلویزیونی
خوشرکاب
را ارزیابی کرد.
1396/01/26
مجتبی پازوکی
بررسی
حامد عابدی
را پسندید.
1395/12/10
مجتبی پازوکی
فیلم سینمایی
خوب بد جلف
را ارزیابی کرد.
1395/12/10
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید!
به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
https://www.manzoom.ir/invite/u/
کپی
تلگرام
توییتر
واتساپ
لیست افراد