کرگدن

‏کرگدن‏

 (1397)
7
رای شما:
0/10
بر اساس رای 59 کاربر
درام
نمایش خانگی

خلاصه داستان سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن
٥ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست ، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند.

حواشی سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن (0 حاشیه)
سوتی های سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن (0 سوتی)
دیالوگ های سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 0 سوال)
نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن (از مجموع 0 رای)

رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن (13 بررسی)
مصطفی
سریال خیلی خوبی بود.........................................
0 لایک
0 نظر
1401/07/04
مرتضی نعمتی
خوب نتونستن تقلید کنن از سریال های خارجی
0 لایک
0 نظر
1399/04/13
علی فیلم بین
کرگدن با همه ی ضعف هاش سریال نسبتا خوبی بود و این قابلیت رو داشت که مخاطب رو جذب کنه.
اول اگه بخوام نکات مثبت اش رو بگم، اینها هست:
موضوع پرکشش که مخاطب رو کنجکاو و منتظر نگه میداره. بازی های نسبتا روان که روی نقش ها نشستن. پایان بندی هر قسمت هم در جای هوشمندانه ای انجام شده بود.شیوه ی روایت که به شکل فلش بک بود هم ایده ی جالبی بود که من تا حالا این میزان استفاده اش رو برای یک سریال ایرانی ندیده بودم.
و حالا نکات منفی که ضربه های مهمی هم به سریال وارد کردن( از اینجا به بعد خطر لو رفتن بخش هایی از داستان وجود داره) :
همون طور که گفتم، شیوه ی روایت داستان متفاوته و این فلش بک ها هم تا 15 قسمت اول روی سریال خوش نشستن، به خصوص قسمت های ابتدایی که به شناخت ما از شخصیت های سریال هم کمک ویژه ای کرده ولی اینجا یک مشکل مهم وجود داره. هر چی به قسمت های پایانی نزدیک میشیم، با فلش بک هایی طرف میشیم که قراره گره های مبهم و نه چندان منطقی فیلم نامه رو توجیه کنن.به طور مثال اعتماد کردن نازنین( ستاره پسیانی) به کیانا( الهام کردا) و وارد شدن اش به خونه ی ونوشه و بعد ضربه زدن به سر افشین اصلا دلنشین نبود. چرا؟ چون تحمیلی به نظر می رسید و تا قبل از این، سریال اشاره ای به ارتباط این دو با هم نداشته و با یک فلش بک عجله ای هم توجیه پذیر نیست.همین طور احساس بین کاظم( پوریا رحیمی سام) و گیسو( هدی زین العابدین) هم قرار بوده با فلش بک توجیه بشه که باز هم نشده. چون استفاده ی بیش از حد از این روش بدون پرداختن کافی، باعث میشه نشه به خوبی باهاش ارتباط گرفت. وقتی در زمان حال حتی کوچک ترین نشانه ای از وجود احساس بین کاظم و گیسو حس نشده، آیا قراره صرفا با یک برگشت به عقب قبول کنیم که خبری بوده؟ :)
همون طور که یکسری زمینه چینی نکردن ها در زمان حال، کار دست سریال داده، یک جاهایی زمینه چینی هاش هم باز کار دست اش داده !
مثل مارک(کاظم سیاحی) که می بینم در قسمت 13 به نوید کمک میکنه تا دوستهاش از تله ی ونوشه نجات پیدا کنن.خب با دیدن این قسمت سوال میشه که چرا این کمک داره صورت می گیره؟ در قسمت های آینده با یک غافلگیری نچسب متوجه میشیم که مارک یک مامور امنیتی بوده ! راستش گره گشایی این قسمت من رو یاد سریالهای صدا و سیما انداخت. چرا کرگدن با این سطح از گره و پیچیدگی این طور سهل انگارانه به سمت قسمت های پایانی خودش پیش میره؟
هر چقدر غافلگیری ها در نیمه ی اول سریال بهتر چیده شدن با نزدیک شدن به پایان تحمیلی به نظر می رسن( مثل یک چیز اضافه که از بیرون وارد داستان شده، نه چیزی که خودش شکل گرفته باشه.) غافلگیری های قسمت های پایانی به نظرم با خامی انجام شده بودن. یک اتفاق می دیدیم و بعد بلافاصله با فلش بک می گفت نه نه این طوری نبوده ! :)
یک ضعف مهم دیگه هم این هست که ونوشه با وجود بازی خوب پانته ها پناهی ها قابل باور نیست. یک مافیای بزرگ دارو چرا باید انقدر محل کار و دفترش هر کی به هر کی باشه؟ یعنی فقط داشتن یک دوربین در محل کار کافیه؟ محل کار این مافیا انقدر بی محافظه که هر کی هر کاری دلش میخواد توش انجام میده و بعد با دوربین لو میره !
مثلا نوید از اطلاعات بک آپ می گیره یا در جایی از آخر ماجرا گیسو یواشکی وارد اش میشه.
ولی همون طور که گفتم کرگدن در کل قابل قبوله و گام مناسبی برای یک سریال معمایی هست ولی باید قبول کرد که جای کار زیادی هم داشت.
3 لایک
0 نظر
1399/02/28
نازنین سریال خوبیه
1 لایک
0 نظر
1399/01/18
حمید ارضی
بد و ٱشغال به تمام معنا
1 لایک
0 نظر
1398/12/14
کمیل صداقت
خیلی جذاب هست بهتر از نهنگ آبی هست
0 لایک
0 نظر
1398/12/05
علی حیدری
کست بسیار جذاب.خوش ساخت.فیلمنامه موشکافانه و فکر شده.کارگردانی خوب.امیدوارم به سرنوشت ممنوعه دچار نشه چون نویسندش یکی
0 لایک
0 نظر
1398/10/18
بامشی
به نظرم سریال جذابیه... بازی ها خیلی خوبه... مخصوصا بازی پوریا رحیم سام در نقش کاظی...
0 لایک
0 نظر
1398/10/08
مجتبی
من 4قسمت از سریال رو دیدم. جذاب بود
0 لایک
0 نظر
1398/10/07
مشاهده بررسی‌های بیشتر