تاریخ تولد: 1364/03/24 | عضویت از آذر 1397  |  بندرانزلی
ستاره 1،094
بررسی 141
لیست 9
مشارکت 18
یاور
داداش خدایی انقدر سخت نگیر انقدر سینمای ایران فیلم چرت و پرت داره که لیاقت این فیلم پنج یا چهار امتیاز باشه
2 لایک
1397/10/30
سید محمد موسوی
باشه دیگه...شما میگی چشم :)
0 لایک
1397/11/01
عسلی
بررسی خوبی بود.
1 لایک
1397/11/01
سید محمد موسوی
مخلصیم
1 لایک
1397/11/02
ک-ش
البته می شد گفت آدم هایی که نمیدونن چطور باید با خودشون،محیط اطراف و احساس شون برخورد کنن،ما عموماً یاد گرفتیم برای موفقیت در طنز در هر دو جهت اغراق کنیم و در این جریان اغراق آمیز خیلی از حرف های مهم و اهدافمون از بین میره،شاید بشه به شخصیتی که بنفشه خواه بازی کرد طور دیگه ای هم نگاه کرد و اون هم اینکه عده ای می خوان ما رو با مواد افیونی سرگرم کنن و برای رسیدن به این هدف از تمام تیپ ها هم استفاده می کنن گاهی مثل خودمون می شن،گاهی خیلی مثبت می شن و گاهی هم منفی ولی در مجموع باید گفت همیشه بدها منفی و بدشکل نیستن و خوبها هم مثبت و با شکلی زیبا.
1 لایک
1397/11/06
سید محمد موسوی
سلام.
متاسفانه نگاه من به سینما یک نگاه جدی و اصولیه. چارچوب اصلی ساخت فیلم یکطرف؛ موضوع جذاب برای تماشا و داستانی گیرا و حرف تازه ای برای گفتن هم یکطرف دیگه ترازوی قضاوت ما تماشاچیا قرار داره. اگر تمام فیلم هم از بنفشه خواه استفاده میشد؛این برداشتی که شما داری، بدست نمیومد.می دونی چرا؟ چون ما بیننده های دهه 50 میلادی نیستیم که چارلی چاپلین میدیدن و هورا میکشیدن. ما باهوش شدیم،زرنگ شدیم،خودمون دیگه با اینهمه فیلم و سریال و تئاتر؛ ی پا اوستای فیلمسازی هستیم. پس بهتره گل درشت بازی و نخ نماگری در فیلمها رو تموم کنن.
همین کمال تبریزی با فیلم مارموز؛ تمام حیثیت فیلمسازیش رو برد زیر سوال. چرا؟ چون معلوم نیست میخواد چیکار کنه؟ میخواد یه نگاه نو و یه حرف تازه بیان کنه یا میخواد بودجه های میلیاردی ش رو صرف کنه و منابع مالی ش رو از دست نده و گیشه بازی کنه؟؟
سینمای ایران بدجور داره به قهقرا میره
0 لایک
1397/11/06
طاها مزینانی
خیلی ببخشید شما الان چه فیلمی مد نطرته؟ چه فیلمی به نظرت شوخی های باحال داره؟ خالتور؟

یک سوال کوچیک از کی تا حالا شما ثبت احوال رو هم زیر سوال میبری؟ علی عطشان نه عطشانی
1 لایک
1397/11/08
طاها مزینانی
ببخشید کمال تبریزی نمیتونه از شما اجازه بگیره که با دو هزار تومن فیلم یک و نیم ساعته بسازه
1 لایک
1397/11/08
سید محمد موسوی
سلام آقای مزینانی. ببخشید من این پاسخ شما رو الآن دیدم.
اینطور به نظر میاد که شما خیلی اهل مراعات ادب رسانه ای نباشی. وقتی درمورد بررسی کسی نظر میدید نگاه کنید چه الفاظی بکار میبرید.اگر هم از بررسی اون شخص خوشتون نیومد هم باز سعی کنین مراتب ادب و احترام رو رعایت کنین. این یک.
دو شما مگه امتیاز من به خالتور رو ندیدین؟؟ طنز یا کمدی مورد نظر من یه چیزیه تو مایه های اجاره نشین های داریوش مهرجویی. اما سعی نکردم قیاسی بین فیلمهای مثلاً‌ خنده دار هم عصر با کاتیوشا ایجاد کنم. قیاس هر چیزی باید با مرجع اون چیز باشه.نه با همرده هاش. این دو.
منظورِ من از علی عطشان،‌ علی سیراب نشده یا علی تشنه بود. خودم میدونم فامیلی ایشون چیه و هربار بررسی مینویسم، خودم دوبار میخونمش. عطشان رو از اون باب نوشتم که بگم تشنه فیلمسازیه اما راه رو داره به خطا میره. یه جور استعاره ست. شما که مدنظر رو مد نطر نوشتی برادر!! این سه.
اما در آخر. اگر من از کمال تبریزی شکایت میکنم یعنی براش ارزش قائلم. چرا درباره برادران بانکی چیزی نمیگم؟؟ و درضمن هرکسی حق داره در منظوم آزادانه نظرش رو ابراز کنه. اگر اینطور نیست بهم بگین.
ممنونم از توجه تون :)
0 لایک
1398/01/31
بیوگرافی سید محمد موسوی
ما کمی عجیبیم. مشاهیر دنیایِ تصویر رو نمی بینیم.برای بی ارزش ترین ساخته های سینما سرودست میشکنیم. عجیبیم.
ستاره‌ها
1،094