کمدی بامزه ای بود. تضاد بین دو تفکر مختلف رو با شوخی های خلاقانه به نمایش گذاشت. قطعا یک سر و گردن ارزش اش از فیلم های بی در و پیکری مثل آینه بغل، خالتور و گشت2 بالاتره.
بهترین از چه نظر؟ فقط بازی فرخ نژاد خوب بود. ولی به شدت از هم گسستگی سکانس داشت. انگار چند تا کلیپ زده باشن سر هم و شده باشه یه فیلم. این حتی خوب هم نمیشه چه برسه به بهترین ها.
1 لایک
پاسخ دهید
1397/08/02
گزارش شما ارسال شد! متشکریم که در حفظ فضای فرهنگی منظوم ما را یاری میکنید
سلام. یکی از مشکلات من با بازیگرا اینه که چرا برای خودشون اینقدر تیپ سازی میکنن که دیگه نشه بقیه نقش هاشون رو باور کرد؟ تو این فیلم احمد مهرانفر حتی نتونسته بود لحن و لهجه ش رو از خنجری شاهگوش و ارسطو یِ پایتخت به کاراکتر جدیدش تغییر بده!! بازی و تیپ و اینا که بماند. درضمن اصلاً برای چنین نقشی خوب نبود؛ مخصوصاً از نظر سنی و ظاهر. شاید مهرداد صدیقیان یا محمدرضا غفاری بیشتر به بچه مایه دارهای لوس نزدیک باشن. احمد مهرانفر با بازی در پایتخت؛ماجرای نیمروز و خجالت نکش و قبلتر در فیلم درباره الی, یه شخصیت منسجم و مردانه از خودش بجا گذاشته و اصلاً نمیتونه سوسول باشه. هادی حجازی فر هم نباید این نقش رو قبول میکرد. بنظرم شخصیتش و بازی هاش اصلاً به کمدی نزدیک نیست. اصلاً. اونم بخاطر تیپ سازیش تو سینماست. نهایتاً میشد نقشش در دارکوب رو باور کرد. بهتر بود نقش کاتیوشا رو به فرخ نژاد میدادن.
اما در مورد تضاد تفکر دو نسل, ایده های فیلم خیلی دم دستی و بیمزه و لوس بود. نه تنها چنگی به دل نمیزد؛ بلکه دلزده هم میکرد. مقوای خالص بود این فیلم.
0 لایک
پاسخ دهید
1397/09/24
گزارش شما ارسال شد! متشکریم که در حفظ فضای فرهنگی منظوم ما را یاری میکنید
بیوگرافی علی فیلم بین
گاهی لب های خندان از گونه های گریان بیش تر درد میکنند!
این حتی خوب هم نمیشه چه برسه به بهترین ها.
یکی از مشکلات من با بازیگرا اینه که چرا برای خودشون اینقدر تیپ سازی میکنن که دیگه نشه بقیه نقش هاشون رو باور کرد؟
تو این فیلم احمد مهرانفر حتی نتونسته بود لحن و لهجه ش رو از خنجری شاهگوش و ارسطو یِ پایتخت به کاراکتر جدیدش تغییر بده!! بازی و تیپ و اینا که بماند. درضمن اصلاً برای چنین نقشی خوب نبود؛ مخصوصاً از نظر سنی و ظاهر. شاید مهرداد صدیقیان یا محمدرضا غفاری بیشتر به بچه مایه دارهای لوس نزدیک باشن. احمد مهرانفر با بازی در پایتخت؛ماجرای نیمروز و خجالت نکش و قبلتر در فیلم درباره الی, یه شخصیت منسجم و مردانه از خودش بجا گذاشته و اصلاً نمیتونه سوسول باشه.
هادی حجازی فر هم نباید این نقش رو قبول میکرد. بنظرم شخصیتش و بازی هاش اصلاً به کمدی نزدیک نیست. اصلاً. اونم بخاطر تیپ سازیش تو سینماست. نهایتاً میشد نقشش در دارکوب رو باور کرد. بهتر بود نقش کاتیوشا رو به فرخ نژاد میدادن.
اما در مورد تضاد تفکر دو نسل, ایده های فیلم خیلی دم دستی و بیمزه و لوس بود. نه تنها چنگی به دل نمیزد؛ بلکه دلزده هم میکرد.
مقوای خالص بود این فیلم.