عضویت از مهر 1396  |  تهران
ستاره 19،743
بررسی 163
لیست 0
مشارکت 2
سید محمد موسوی
سلام.
من بدم اومد. شما که اهل حالی، چرا بهش میگی کمدی داداش؟؟ اینا کمدیَ ن؟؟ پس کمدی بزنه تو گاراژ دیگه؟؟
0 لایک
1397/12/14
آرتاس منتیل
شما کامنت 6 ماه پیش رو ریپلی میکنی ببین اون موقع چیا رو پرده بوده :))))
بخدا که خجالت نکش یک کممدی سالم و خوبه واسه اون زمان
در کل آره کمدی هم میدونمش، اشکالش چیه ؟
1 لایک
1397/12/14
سید محمد موسوی
سلام.
این جوابو الان دیدم.
اشکال محتوی و فرم داره. البته ببخشید فرم که اصلاً‌ نداره.
اما محتوی.
کارگردان وقتی میاد یه اثر میسازه باید قبلش با خودش دوتا سوال بپرسه که این دوتا سوال رو مخاطب بعد از دیدن فیلم از خودش میپرسه.
1:که چی بشه؟
2:چطوری بشه؟
اولیش یعنی محتوی"که چی بشه" سوالیه که همه باید قبل از شروع یک کار از خودشون بپرسن. شما میخوای بری با رفیقت چُپُق چاق کنی هم باید از خودت بپرسی که چی بشه؟؟ وای به اینکه میخوای فیلم بسازی و مردم رو بکشونی سینما.
اما سوال دوم"چطوری بشه" که انگار کارگردان بهشون گفته بیاین دورهم محمود رو مسخره کنیم.ماقبلش رو هم مسخره کنیم. همه رو مسخره کنیم.ولی من نمیدونم چجوری. خودتون دورهم جمع بشین مسخره کنین.دوربینم ضبط میکنه. سینما هم پخش میکنه. همین. داریم اصن؟؟!! این فیلم ساختنه؟؟ ولم کن حاج مرتضی. کمدی چیه؟؟ طنز کدومه؟؟ این اصن فیلم نبود...
1 لایک
1398/01/31
آرتاس منتیل
ببین بعضی وقتا آدم راست میگه ولی راست نمیگه ! یعنی رو کاغذ یک مسئله ای درسته ولی تو عمل فرق میکنه !
مثل همین رحمان 1400 که هم فرم هم محتوا زشت و نا پسند بود ولی خب خداییش خنده دار بود و کمی فرح انگیز بود ! حتی واسه منی که فنی فیلم میبینم !
خجالت نکش هم همینه ! واقعا درست میگی شاخصه های هنری رو نداره ولی من در جمع خانواده و به خصوص پدر بزرگ و مادربزرگ داشتم میدیدم فیلم رو، واقعا واسشون یک کمدی ساده و روون و قابل درک و فرح انگیز بود ! یعنی من لاتاری رو میذاشتم واسشون یا متری شیش و نیم شاید اینا سر در نیموردن چی به چیه ولی با خجالت نکش خیلی راحت بودن !
من از این منظر گفتم این مسئله رو !!
1 لایک
1398/01/31
سید محمد موسوی
آره خب. برای محدوده های سنی مختلف متفاوته. مثلاً این خجالت نکش برای رده سنی زیر 18 سال درست نیست پخش بشه. اما خب برای افراد سن و سال دار میتونست مفرح باشه.
ولی همونطور که خودت گفتی از لحاظ فنی کیفیت نداشت.
گرچه من حس میکنم زیادی دارم از دید فنی به قضیه نگاه میکنم. برای مردم سینما هم مثله فوتبال یه فان و یه وسیله وقت گذرونیه. جدی نمیگیرنش. ما زیادی حساسیم.
0 لایک
1398/02/02
آرتاس منتیل
خب این مناسب نبودن برای افراد زیر 18 سال رو ستاره مشخص نمیکنه، ارزیابی مشخص میکنه باید از اون ابزار استفاده کرد ! تازه 1 اصلا منطقی نیست واسش
0 لایک
1398/02/02
بیوگرافی آرتاس منتیل
The Things We Love Destroy Us Every Time, Lad. Remember That
چیزهایی که دوستشون داریم، همیشه ما را نابود می‌کنند. یادت باشه :)
ستاره‌ها
19،743