عضویت از تیر 1396
ستاره 1،046
بررسی 219
لیست 8
مشارکت 10
راد شهبازی
موافقم ، اما نباید انکار کرد که لاتاری آنچنان بی نقص نیست که سومین فیلم برتر سینمای ایران در منظوم شود ! چگونه است که یک اثر معمولی و ضعیفتر نسبت به آثار قبلی مهدویان بشود سومین فیلم برتر سینمای ما ! کمی انصاف ، کمی منطق
4 لایک
1397/06/13
آرمان عسگری
من قبلا هم اشاره کردم این جایگاه حقش نیست
2 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
سلام ارمان جان حرف های حالبی زدی !
در مورد فیلم برداری نقد به جاییه ! از لحاظ فنی نکاتی که گفتی درسته ولی خب این سبک و استایل خوراک این جماعت نیست در واقع ! اتفاقا مردمی که در مورد مسئله ای احساسی میشن خیلی زودتر رنجیده میشن نسبت به این نوع فیلم برداری تا اینکه استرسی بر حسب هیجان بهشون دست بده !
پایانش هم من از طرفداران این فیلمم ولی بازم نقد به جاییه که میگن غیر واقعیه ! قطعا که ههمون یه همچین پایانی رو انتظار داشتیم که دلمون خنک بشه ولی واقعا یه همچین شیخی تو همچین حالتی با همچین ایده ای.... خیلی ضعیف بود ! نمیشه که کل جریان فیلم یه چیز باشه بعد تو کمتر از 5 دقیقه اون اتفاق بیفته !
یه جورایی در مورد آخر فیلم قالب درسته ولی محتوا ضعیفه !
4 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
البته راد عزیز این سوم بودن این فیلم به خاطر جامعه آماری بالاشه ها ! اگه دوستان از فیلم های قدیمی حمایت کنن و رای بدن این رنکینگ عوض میشه !
3 لایک
1397/06/13
آرمان عسگری
من که منکر ضعیف بودن پایان نمیشم میگم مهدویان برای راضی کردن تماشاچی این کارو کرد
2 لایک
1397/06/13
راد شهبازی
بنده هم متوجه این هستم ! روی صحبت بنده هم با دوستانی بود که این فیلم را بی نقص می نامیدن
3 لایک
1397/06/13
s.n
شاید به خاطر موضوعش باشه اخه خب دور از انتظار بود که ایران در این باره فیلم بسازه
و به برای مردم جذاب بود که این موضوع رو تماشا کنن
3 لایک
1397/06/16
s.n
بله درسته
ولی این جا ایرانه و سانسور چی ها کم نیستن اینجا هلیوود هم نیست که بشه درست و واضح همه چیز رو به تصویر کشید
حتما اگه در این موضوع فیلم های بیشتری ساخته بشه موفق ترخواهند بود
کمااینکه واقعا موضوع مهمی هستش برای پرداختن بهش و به تصویر کشیدنش
3 لایک
1397/06/16
راد شهبازی
به نظر بنده ، یک موضوع جنجالی و صرفا حاشیه ای که بسیاری از کارگردانان ما توان پرداخت درست به آن موضوع را ندارند و بیشتر مفهوم های ایدئولوژیک ذهن سازنده را مطرح می کند ، چرا باید نیاز سینمای ما باشد ؟ حتما هم قرار نیست راجع به همه موضوعات مهم و بعضا غیر مهم اجتماعی و سیاسی در این سینمای کم جانمان ، فیلمی ساخته شود ! مگر اینجا سینما نیست ! پس هنرش کجاست ! فیلم های هنری که هنوز خیلی ها به سینمای ما بدهکارند چه می شود ! مگر از پایه های اصلی سینما ، هنر نیست ! بنده هم سینمای مان را با هالیوود مقایسه نمی کنم ، در سینمایی که مبتذل ها رکورد فروش می زنند ، تکراری ها جایزه می گیرند و تحسین می شود ، لاتاری ها هم بی هیچ دلیلی می شوند از برترین فیلم های تاریخ سینمای ما درحالی که عده ای هنوز متوجه مفهوم فیلم نیستند و مخاطب عام تنها گول بازیگران جوان مطرح و صرفا داستانی عاشقانه را می خورد ! گویا این خود یک ضعف است که نتوانی مفهومت را خوب به بیننده منتقل کنی درحالی که برای مثال حمید نعمت الله حتی در انتخاب بازیگر وسواس هایی زیادی دارد که نکند مطلب به بیننده اشتباه منتقل شود !!! بین این فیلمساز ها نیز نمیتوان فرقی قائل شد !
4 لایک
1397/06/20
بیوگرافی آرمان عسگری
پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت...
ستاره‌ها
1،046